VÁLLALAT

Megújult karrier oldalunk

péntek, 18 szeptember 2020 06:11 Írta

Örömmel osztjuk meg Veletek, hogy megújítottuk karrier oldalunkat. A célunk, hogy egy modern, személyes és informatív platformmal állhassunk az álláskeresők rendelkezésére.

 

Mik a tapasztalataitok? Az álláskeresők milyen fórumokon tájékozódnak leginkább a megpályázott állás hirdetőjéről?

Az álláskeresők leginkább a közösségi oldalakon keresztül informálódnak a cégekről. Élményeket, életképeket, hangulatot próbálnak elcsípni és ezt mérlegelik, hogy mennyiben találkozik az elképzeléseikkel. Ha megnyerőnek találják, akkor beleássák magukat a részletekbe is. Emellett az első benyomás megszerzésének egyik nagyon fontos része a vállalat honlapja. Az oldalon a cég profilján kívül számos egyéb lényegi információt is leszűrhetnek az érdeklődők. Ha egy cég komolyan gondolja, hogy elkötelezett és motivált munkatársakat szeretne alkalmazni, akkor már az elején nyílt lapokkal játszik és megmutat minden olyan részletet a vállalatból, amely működik, hiteles és egyúttal csábító is.

Az elindult új Karrier oldal honlapon való elhelyezése fontos lépés volt, mivel itt kifejezetten a pályázó szemszögéből próbáltunk olyan kérdésekre válaszokat adni, amelyek alapján kedvet érezhet ahhoz, hogy ehhez a közösséghez tartozzon.

Ellátogatva a Karrier oldalra több friss tartalommal is találkoztam, mint például az ügyvezetői köszöntő, az aloldalakon visszatérő „We love Würth” logó, valamint a vállalati értékeket szimbolizáló ikonok.

Az egyszerűségre, átláthatóságra törekedtünk, de ugyanakkor a lehető legérdekfeszítőbb témákat jelenítettük meg. Azokat, amelyek valóban érdekesek lehetnek egy álláskereső számára. Szimpatikus lehet például az is egy pályázó számára, ha a cég ügyvezetője már ebben a kereső fázisban megszólítja az esetleges új kollégát. Próbáltuk személyes hangvételűre formálni az oldal egészét, hogy azt lássák, ennek a vállalatnak az értékeihez tartozik a közvetlen, családias és baráti hangvétel is.

A „We love Würth” logó is ezt szimbolizálja, hiszen saját magunk mondtuk és mondjuk azt, hogy ez a cég több mint egy német multi, sokkal inkább egy nagy család. A Würth vállalati kultúráját jellemző megbízhatóság, tisztelet, figyelmesség talán még nagyobb hangsúllyal bírnak napjainkban.


Mi az a plusz, amit az oldalra látogatóknak szeretnétek megmutatni a cégről?

A fentieken túl fontos része az oldalnak, hogy saját kollégáink mondják el a pályázóknak „szemtől-szembe”, hogy mivel foglalkoznak, mit adott nekik a munkakörük és az a közösség, ahová tartoznak. Szerintem ennél hitelesebb üzenetre nincs is szükség. Ezek mind-mind megerősítik az álláskeresőket abban, hogy miért érdemes a Würth-nél dolgozni.

Felkeltettük az érdeklődést, készül az önéletrajz. Na, de mi várható ezután? Milyen további segítséget nyújt az oldal a jelentkezőknek?

Sok álláskereső, miután elküldte az önéletrajzát, úgy érzi, most ugrás következik az ismeretlenbe, és fölöslegesen stresszel. Ennek elkerülésére a meghirdetett állással kapcsolatos információk (Aktuális álláshirdetéseink) mellett karrieroldalunkon egy jól átlátható felvételi folyamatot (Hogyan zajlik a kiválasztás) is leírtunk. A FAQ (Gyakori kérdések) szekció pedig felhasználóbarát, átlátható, és szintén tele van fontos információkkal.

A béren kívüli juttatások fontos elemek egy vállalatnál. Erről is talál információt az oldalra látogató?

Olyannyira fontos, hogy ma már azt mondhatjuk, hogy a béren kívüli juttatási csomagnak egyre hangsúlyosabb szerepe van a munkahely választásnál. Ahogy haladunk a fiatalabb korosztályok felé ez annál inkább igaz. Sok esetben nem az alapbér mértéke a döntő, hanem a béren kívüli juttatás elemek. A témában bő és alapos információval kell ellátni a jelentkezőket, amit meg is tettünk.

Mennyire ad teljes képet az új oldal a Würth világáról, esetlegesen a cég egyedi megkülönböztető értékjegyeiről?

Minden cég próbál egyedi és pozitív képet kialakítani magáról. A nagyobb multiknál ebben nincs is különbség és talán nem is az egyediségen van a hangsúly vagy azon, hogy XY cégnek milyen különleges értékjegyei vannak. Szerintem a lényeg az, hogy azt mutassuk be, amink van, és amire büszkék vagyunk. De azt kommunikáljuk átütően, hirdessük és használjuk fel a toborzásban! Például a vállalati rendezvények képei magukért beszélnek. A fotók hangulata nagyon sok jelentkezőt meggyőzhet arról, hogy egy olyan céghez adják be jelentkezésüket, ahol Ők is egyszer majd részesei lehetnek ennek.


Összességében azt gondolom, hogy a közösségi oldalakon való megjelenéseinkkel, a hirdetéseink képi és szövegi megújításával, és most az új Karrier oldal létrejöttével kialakítottunk egy olyan színes és izgalmas lehetőséget, amit nyugodt szívvel ajánlhatunk minden álláskeresőnek. 

©2020 Würth Szereléstechnika Kft.

Keresés