„Ez az értékesítési csatorna lehetőséget nyújt arra, hogy az érdeklődők teljesebb képet kaphassanak széles termékpalettánkról és szolgáltatásainkról. A kaposvári Würth Shop megnyitásával cégünk újabb jelentős vidéki városban vetette meg lábát. Kaposvár egy hagyományosan erős város a megyében számos jól működő vállalkozással. Bízunk benne, hogy új üzletünk is népszerű lesz partnereink körében” - mondta el a megnyitón Csapó Gergely, a Würth Kft. ügyvezető igazgatója.
Az alapvetően személyes kapcsolatokon alapuló értékesítési rendszert kiegészítő shophálózat mára szinte minden megyeszékhelyen jelen van. A Kaposvár, Raktár utca 36. alatt található szereléstechnikai szaküzletben a kötőelemek széles választéka mellett a Würth által forgalmazott munkaruhák, kéziszerszámok, kisgépek és vegyi termékek is megtalálhatók. „Több vevő számára, főleg azoknak, akik az országot járva végzik munkájukat, szükségük van egy stabil pontra, ahol ugyanazt a terméket ugyanazon az áron, a megszokott minőségben és kiszolgálással vásárolhatják meg, és akár még egy jól eső kávét is elfogyaszthatnak pihenésképpen. Ezt a rugalmasságot biztosítja a Würth országos shophálózatának mind a 17 tagja.” – mondta el Takács Tamás. Az értékesítési igazgató azt is hozzátette, hogy a felmerülő logisztikai problémák is áthidalhatók a shop üzemeltetésével. Az ügyfeleknek lehetősége nyílik a shopban történő csomagátvételre, így mint egy átvételi pont is tud üzemelni. Az országos shophálózat 17. tagja 300 nm eladótérrel és közel 3000 féle termékkel várja a vásárlókat, akik hétfőtől péntekig élvezhetik a széles termékkínálatot és a shopok nyújtotta előnyöket. |
Tóth Gábor régióvezető kiemelte, hogy a Würth Shopok célja, hogy a felmerülő vevői igényeket gyorsan és hatékonyan tudja kiszolgálni. A Würth Szereléstechnika Kft. a cégcsoportra jellemző, többcsatornás értékesítési stratégiájának részeként az idei évben is folyamatos beruházásokkal bővíti shophálózatát, ennek a fejlesztésnek a 2022-es első állomása Kaposvár.
Szomolányi Márk, a Würth e-business, marketing és telesales területekért felelős szakembere a megváltozott fogyasztói igényekről is beszélt.
„Ez volt az első shop megnyitó, amin lehetőségem volt részt venni és el kell mondjam, hogy jó volt látni, ahogy a Würth megelevenedik, az üzlet eladótere megtelik ügyfelekkel. A vevőrendezvények nagyon hasznosak és kiváló szakmai színteret biztosítanak professzionális termékeink bemutatására. Alapjaiban az üzletkötői hálózat adja a würth-értékesítés bázisát, azonban a megváltozott körülmények és ügyfél-viselkedés alkalmazkodásra készteti a világot. Ezért is feladatunk az, hogy ugyanolyan magas színvonalat biztosítsunk a shophálózatban és az online csatornán, mint ahogy azt a személyes kapcsolatokon alapuló értékesítési rendszer is teszi, bemutatva az előnyöket, amit a csatorna szolgáltat.”
A shophálózat elsősorban az építőiparban, faiparban, autóiparban és fémiparban dolgozó kis- és középvállalkozások alapanyag és szereléstechnikai termékek iránti igényét elégítik ki. Ezek a modern szereléstechnikai üzletek olyan plusz szolgáltatásokkal várják kedves vásárlóikat, mint a Click & Collect szolgáltatás, a shopra szabott különleges akciók, a hiteles szakmai szaktanácsadás, de rugalmas fizetési lehetőségeket is kínálnak.